Eltűntek a kátyúk, úthibák és egy egységes, stabil, jól közlekedhető útfelület jött létre, mindössze egy traktor hátsó 3 pontjára csatlakoztatható adapter segítségével.
A murvás, kavicsos utak használati felületének tartóssága természettől fogva időben határos, mert a felületeket nem kötik meg kémiai kötőanyagokkal. Ezeket a természetes úttestburkolatokat rendszeresen kell kezelni és karbantartani, különben nyomvályúk és kátyúk jönnek létre, melyek kellemetlenné teszik az út használatát és gátolják a vízelvezetést - hozzájárulva ezzel is az útfelület további romlásához. Ezen probléma kezelésére eddig újonnan hozzáadott kavicsanyagra, gréderrel, traktorral és tolólappal történő költséges simító munkálatokra volt szükség, melyet az úthenger vagy döngölőgép többszöri használata követett. A magas költségek ellenére a tartósság csak rövid időtartamú volt, mert az újonnan hozzáadott kavicsanyagot egyáltalán nem keverték össze a meglévő, tömörített anyaggal, nem jött létre homogén felület. Ennek következtében rövid időn belül újból megjelentek a kátyúk és elkezdődött a nyomvályúsodás.

A méltán Agritechnika díjas HEN WPF 200 munkagép egyedülálló a piacon. Az adapterben egy forgó henger a már meglévő murvás útfelület felső 0-12 cm -es részén lévő anyagot keveri át. A munkagépben a keverő henger után „gréderlap” került elhelyezésre a megfelelő profilú, sík felület létrehozására, és a gép végén két hidraulikusan meghajtott vibrációs lemez végzi a tömörítést. A gép úgy került kialakításra, hogy a 0-50 mm frakcióméretű jelen levő útburkolati kavicsanyag szemeloszlását nem változtatja meg. A technológiából adódik, hogy a kátyúk nem egyszerűen fedésre kerülnek, hanem egy homogén, új pályaszerkezeti réteg alakul ki, ami a tömörítést követően egyenletes teherbírású réteget eredményez. Az útprofil kialakítását teszi könnyebbé az a megoldás, hogy az alapanyagot a forgó henger folyamatosan a pálya közepe felé hordja és osztja el. A gép egyoldalú és tetőprofil kialakítására is képes. A munkaművelet az előbb említett tömörítés ismételt elvégzésével fejeződik be.

Összefoglalva elmondható, hogy megfelelő szemeloszlású anyag rendelkezésre állása esetén ezzel az egy géppel kialakítható egy felújított útburkolati réteg.